nej men seriöst !


orkar inte att rotera bilden men jaa ni får vara nöjda !

asså hur dum får man vara ? igenkligen jag är ju jag men jag tänkte att jag skulle vara lite smartare än vad jag var . jag var helt säker på att jag tog med mig hem nycklen till skolan :O

när jag satt på bussen skulle jag liksom titta i min väska om jag hade med mig mina hörlurar och kom på att jag tittar ju alltid om nyckeln är med och den var inte det jag ba shit !sen tänkte jag på hur jag skulle göra.
det blev till slut så att mamma fick komma med en nyckel till busshållplatasen. hon var inte så glad på mig men jaa.... hmm hoppas att hon är gladare när hon kommer hem. jag tror att hon är det men jaa jag vet inte riktigt men jo det är hon nog hon var lite glad när jg,ag skämtade med henne så det är nog inte så farligt faktiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0