SNÄLLA HJÄLP DOM I HAITI !?



stackarna i haiti ush det är å himla synd om dom ! jag tycker att alla borde hjälpa till ! istället för att gå och köpa saker hela tiden kan man väl hjälpa dom som behöver det istället ! istället för att slänga kläder kan man väl donera det till dom i haiti ?! om man har återvinnings saker återvinn dom för guds skull för det ger energi och det hjälper dom i haiti ! gå med i rädda barnen eller röda korset för att hjälpa dom . se om det finns något ställe där man kan bidra ! och vet ni vad jag ska göra ?? jag ska se om man kan skicka kläder till haiti för jag har rensat ut en hel kasse och dom behöver det ju såå ja nu kanske om är till nytta om jag hittar ett ställe !?

Kommentarer
Postat av: johannahallbom ;)

jätte fin blogg, allt bra idag? :)

2010-04-08 @ 16:11:39
URL: http://bbrunettbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0