snart tyra banks show !

Tyra Banks Wallpaper
tyra banks !

hejsan svejsan !
jag ska bara börja med att säga att jag älskar tyra banks !
asså jag vet inte varför men jag tycker att hon är rolig och charmig liksom.
mamma tycker inte om henne alls men jaa som sagt jag ÄLSKAR henne !
asså hon är en helt otrolig modell och hon har ett jätte bra humör enligt mig !
MEN VISSTE NI ATT TYRA BANKS HAR VARIT MED I MICHEL JACKSONS BLACK OR WITHE???!!!
om ni tittar på människo ansikterna i slutet kommer ni att se en tjej som lipar typ åt sidan och det är hon.
här får ni videon se och le !

http://www.youtube.com/watch?v=2tydVlhvubk
jaa ni får gå in på¨länken för det var inget inlägg man kunde lägga in !
men jaa hon är nummer två haha hon sa på tyra banks show
" jag gjorde ett stort misstag i den där videon när jag lipade" :P
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0