svar på komentar.

 

KommentarTid 
Saga om hemma från skolan .:
aj, stackare!
hur gick det igentligen, Jag hållde på att skrika!
Blev jätte rädd när du trillade av från Gerhard! :O
15 April, 21:38  

 svar till saga; hej saga ! det gick inte att gå in på din blogg för att svara eftersom att du har lösenord.
 joo det gick ju sådär jag tänkte ju bara skydda foten och ja då gjorde jag det genom att slänga mig på armen , vilket jag inte tycker var så smart nu när jag tänker efter. den är liksom helt av och jag kommer inte att få rida på minst en månad så det är lite kasst. men jag tror att jag ska komma till stallet imorgon iallafall och träffa matilda sen måste jag ju komma överens med gerald och jag måste SÅKLART  säga hej till meggie. jaa ny vet du. kram och ha det bra !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0