frukost snart !

snart ska jag nog äta frukost . men det måste jag vänta med på matilda hon kan ju inte sitta själv sen tycker jag även fast än jag är hungrig . men jag väntar på henne . jag hoppas att hon känner ända bort till sängen min hunger hihi ! men det är bara att stå ut ! så jag sitter och tittar på disney channel och det är vä'l rätt så okej men jag tycker inte att det är så specillt kul . jag akulle helldre titta på mtv det är roligare . jaja jag  har presis spelat lite spel nu men jag kryssade ner det. jag ska iallfall gå och titta om matilda har vaknat nu puss ;)

Kommentarer
Postat av: matilda

haha det är ditt fel att du inte väckte mig ;) <3

2010-02-08 @ 11:22:03
URL: http://hugsandkisses.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0