glass :)

asså skit vad jag är sugen på glass med frukt på :) mm vad gott hahaha jag ska be mamma att köpa det innan hon kommer hem skit asså glass glass glass is tora lass lass lss ja jag är galen i glass ! haha har ni hört den låten?



gott gott :)


den här var inte like frestande tycker jag :)



dom här ser mkt goda ut :)



mm det här ser gott ut men det är lite mkt choklad för min smak :P



samma sak med den här den ser god ut men jag är ingen chokladsås tjej <3



den här därimot ser skit god ut :) <3



den här såg god ut :)


min favorit ! :D hur god ser inte den här ut att vara joo ski god <3

jag vet jag är skit osmart som ligger och suktar mig själv men jaja :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaa jag har höört den låten xD

Den här glass glass sak xD

2010-02-03 @ 17:02:39
URL: http://eenergy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0