haha rolig :)

haha vet ni vad jag kom på nu! haha det var igår När jag var hemma hos moa så satt vi i hennes säng och jag tog upp hennes kudde och det Låg en anka Där och jag ba "åå Men vem var det som gömde sig här" och tog upp den i Moas ansikte det Var Så jävla kul haha:) men ja iallafall så Höll jag på så och ba hm undrar vem som är pappan haha kanske Paul Anka eller ja till och med Anna Anka haha det var så jäkla kul ni kankse Int fattar Hur kul det är män asså Det är så himla kul:) jag Höll på Att garva ihjäl. och sen sa mo aatt hennes storebror kanske kunnde slå mig om han Märkte Att vi hade hans dator och jag fick panik haha så jag satt typ I ett hörn och allting och han ba garva Men jag fattade ingenting haha det var så jävla kul:)!

nej Inte en Sådan här Anka: P

men det var en gosedjurs anka :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0