herkules :)

halloj ! idag har jag varit  skolan samt varit i stallet ! ni ska få en liten sammanfattning om min dag !

morgonen ; jag vaknade ca 08.00 på morgonen det var skit skönt för så länge sover jag aldrig inte ens på helgen haha ! jaja det var riktigt skönt att sova lite längre i alla fall . Jag gick upp och gjorde frukost och det blev en halv knäckemacka utan något på ( inte smör heller ) , lite plommon som mamma säger att jag ska äta för att ddet tydligen  är bra för magen och sen vart det ett glas vatten ! En riktigt nyttig frukost om jag får säga det själv men allt är inte nyttigt idag .

Skolan; På bussen hoppade Alva på det var bra för då var jag inte själv och det tycker jag inte om att vara så jag hissar Alva idag faktiskt! Sen kom Moa och Caroo till skolan . Moa färgade ju håret igår men det var typ ingen som sa någonting men jag tycker att det är jätte fint i alla fall . Det är lite rött i min jag tycker om det för det jaaaa.... det är bara fint på henne liksom . Sen så jobbade jag och Moa på en so grej om en båt . Vi blev klara super duper snabbt och det gick lite snabbare sen i slutet när Anton kom in i gruppen också för att han hade ingen att vara med stackars lilla Anton då !haha :) Vi hade idrott med 6a sen det var okej . Det gick inte bra för vårat lag på bänkfotbollen jag är inte bra på det men jag tycker att det är kul att skydda men det fick jag inte göra för att alla sa att jag skulle vara ute och springa hela tiden . Sen på vollybollen gick det inte så bra heller jag suger på det och jaa... man kan ju inte derekt säga att det går att öve upp för att det gör det inte jag är helt enkelt hopplös ! Sen hade vi lunch . Pannkakor eller soppa men väljer ju lätt pannkakor men det var inte jätte gott som ni vet mår ju jag illa hela tiden men jag försöker att dölja det kanske inte är så bra men jag mår illa hela tiden men vad ska man göra då ? Sen så kommer vi då till matten och det gick bra vi hade vikarie och jag var jätte trött så jag sa inte så mkt.

Stallet ; Jag tog bussen med Moa och Carro . Carro gick till sin tennis och då skulle Moa gå till godis hörnet och köpa godis så jag följde med henne i alla fall . Men då sa hon att hon ville följa med till stallet och då fick hon det . Vi tog 4 bussen dit och det gick ju såklart bra . Sen fick jag då rida Herkules . Det gick skit bra jag var jätte nöjd efter vilket jag inte brukar vara för att jag aldrig är nöjd med vad jag själv gör eller presterar . Men i alla fall så var jag nöjd idag och det tycker jag att jag ska hylla mig själv för . Vi gjorde öppna och det är ritigt lätt enligt mig så jaa det var inte så konstigt .

Middag : Åt på mc hahaha gott !

 gammal och skit suddig bild men det här är i alla fall Herkules .

gulle häst :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0