löss attack !

hejsan !

jag har löss . det är inte kul . det var ett tag sen jag behandlade mig men jag har inte hunnit blogga om det . men i alla fall det var jätte äckligt för jag hittade någonting svart i håret som kröp och jag ba men vad är det här ?! mamma ba det är ju en lus !!!!!!! och då sa jag blä blä blä blä blä blä !!! så nu kommer det lite bilder jag tog medans jag behandlades !



dom små vsrata sakerna där uppe i hörnet är löss blä !



mitt bläiga hår ! allting trillade av när vi typ kammade ( asså allt det här inte allt mitt hår )



pappa tittar på min lus i ett typ mikroskåp haha :P




lusmedlet jag ville inte behandlas för att det stinker men jag var tvungen !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0