mår illa :O



jaa som rubriken säger så mår jag illa som bajs ! asså det är skit jobbigt nu när jag har kommit hem har jag legat i ett bad i typ en halvtimme för att slapna av lite . men jag hoppas att jag inte har lika ont imorgon när jag ksa ha meggie med moa !!!! då dör jag .. ! jaa annrs får väl jag och mamma åka ut och sen mockar vi bara och sedan gör vi hö så får hon vila imorgon . hon tycker liksom bara att det är skönt , så det gör ju ingen skada på henne ! men i alla fall moa och alva lärde mig hur man ska lägga upp videor och låtar så nu kommer min blogg att vara michael jackson bombad haha xD haha tack alva och moa ! jaja nu ska jag titta på thriller videon puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0