nu är jag hemma !!!

hej!

nu har jag kommit hem från skolan och tänk att nu är det sportlov enkligen , jag har längtat ihjäl mig jag hatar skolan just nu har inte en så bra livs period .
asså vad jag menar är att jag inte är så glad och jag tycker inte om att vakna på morgonen och veta att det är en ny dag blä , så nu ska det bli skönt med lov så jag kan bli lite pigg och glad . vet inte riktigt än vad jag ska göra på lovet men det blir någonting . jag kommer antagligen att ha meggie så det är ju någonting . men det är ju bara två dagar i veckan så jag kommer ju att ha 4 dagar över till att göra andra saker .

idag har jag i alla fall haft idrott och det var sådär . jag tycker inte riktigt om att ha idrott för jaa .. varken alva eller carro var med så att det var lite tråkigt men jag hade marre och elin det var skönt annars hade jag blivit HELT själv . hade jag varit helt själv så hade jag inte haft någon att prata med och det tycker inte jag är kul för att när man inte kan prata med någon så blir man helt full med saker som man vill säga och det är jobbigt för då har man massa saker i huvudet .

jag har nu laddat över bilder från idag som bland annat alva har tagit på idrotten och det var ju bra för då har jag lite grejor att fylla min blogg med och det tycker ni är bra va ?? jag tycker i alla fall att det är bra för jag gillar inte att läsa bloggar som aldrig laddar upp bilder tycker jag . eller vad tycker ni ? annars blir det ju liksom bara text och jag tycker inte att det är så kul att bara sitta och titta på massa text det är liksom inte så intressant tycker i alla fall jag , hm jag tycker att jag säger mkt vad jag tycker i alla fall haha :P jag fattar om folk tycker att jag skriver tråkiga texter . jaja nu kommer i alla fall alla bilder som blev bra !!!



från vänster : jag , elin , marre och emelie sitter och lyssnar på vad vi ska göra haha titta min mage !!!



anton man ser inte så bra men i alla fall han står och håller på med en jätte stor boll !



jag bakifrån och en stor boll kommer flygandeså den är suddig liksom .



haha nämen där är ju jag haha :P



haha jag hade tråkigt så jag tog bara en liten bild tråkig men jaa .



alva och carro sitter vid datan och tittar på datorn och sitt bildspel

nu kommer lite bilder från igår:



jag red på herkules !!!



en diamant som var på naturhistoriska



diamanter som lyser i mörkret !



-II-



det var ett hål i himlen !!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0