simsons :)

nu ligger jag och kollar på Simsons för jag har Faktiskt druckit upp min smoothie Vilket är Både dåligt och bra. män iallfall DET ÄR Ett nytt avsnitt nu så jag ska titta vad det ör har ingen aning. men jaja mamma tittar på min telefonräkning och jag har tydligen smsat Till ett IQ-test män mkoa Visst gjorde vi aldrig det heller Jag och du tittade på det för Att vi såg Att det kostade? jaja vi får se Hur det blir. jag fpr Helt enkelt sluta ta och med sånt för jag Det vet Att kostar så Att jag ska nog ta och så tänka efter Att jag Inte Längre gör sånt:)



haha oj Någon har glömt SINA byxr, men jaja om Känner man sig bekväm i det haha:)



hahahahaha jag älskar den bilden var lite roligt tycker jag haha det är inte riktigt Dom Som jag har uppfattat det iallfall!



japp Han är min idol haha:)



japp här har vi Då hela familjen:)



haha jag skulle gärna skicka ett brev med Ett spnt här roligt frimärke haha:)

Pussar från

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0