skolan eller inte ?

Jag har ett problem som jag behöver eran hjälp med . Jag vet inte om jag ska gå till skolan imorgon eller inte . Tänk om jag inte är helt frisk än och smittar någon det är inte så kul för den då liksom . Men om jag skulle vara frisk men stanna hemma i alla fall så kanske jag missar någonting i onödan och det är ju inte så bra det heller tycker jag i alla fall . Vad tycker ni ska jag gå eller inte ? Det är skit svårt för jag kan ju inte veta om jag kommer att vara frisk imorgon men jag måste ju veta om jag ska till skolan . Men det är ju svårt att chansa liksom , för jag kanske mår bra nu men mår piss imorgon , eller tvärtom . Hm jag kanske ska testa att gå till skolan imorgon och se hur jag mår , men jag kommer ju att vara med carro hela morognen och då kanske jag inte har märkt om jag är sjuk eller inte . Och tänk om jag smittar carro och så kommer jag säkert att smitta Marie-Anne också eftersom att jag är med henne på spanskan så då kanske jag smittar både henne och carro . Men nu har jagi alla fall fått alvas åsikt och hon tycker att jag ska gå till skolan så jag ska npg göra det men tänk om haha .. :P Men hur ska jag göra .. jo jag har bestämt mig jag ska gå till skolan sen får jag åka hem om jag mår piss , vilket ajg hoppas att jag inte kommer att göra !



Jaa så här vill jag inte känna mig imorgon då blir jag arg på mig själv jag vill inte vara sjuk det är det jobbigsate jag vet blää , blää , blää ! Ush och carro du får slå mig mkt hårt om jag rååkar smitta dig imorgon  !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0