skolan var det ja :)

japp jag har ju varit i skolan idag dåra . det var kul alla var där idag ingen var sjuk skönt så det var julia moa carro och alva dom bästa av dom bästa haha :) men iallfall så hade vi ju sovmorgon idag men jag hinner ju inte med den sena bussen så jag tog bussen som gick 08.18 och nu tänker ni säkert att jag kunnde ju blogga då men jag hann inte, jag gick upp senare istället :)

vi hade svenska först och det var ju otroligt tyst asså vi har nog aldrig varit så tysta som vi var då haha det var fett grymt alltså . sen så hade vi no en skit lång lektion och det känndes som att det tog en evighet innan den var slut för mats pratade och pratade hela tiden haha det hade i chockat mig om jag hade somnat :P

aftar that gick vi ner och åt lunch det var super äckliga fiskpinnar som var kletiga inte bra inte bra dom ska vara goda ju plus att jag åt det till middag igår så jag tyckte inte att det var speciellt kul haha :)

sen hade vi matte och det gick väl bra inte så mkt att prata om . lektionen efter det var det musik och det gick också bra i början men sen fick han ett jävla damp ubrott alltså musik läraren för att moa ville ha fötterna på en stol haha det var lite mupp . jaja jag hatar han vill ha tillbaka oscar faktiskt .



haha jag tror att moa ( till höger ) vann haha :)



moa och alva på lektionen :)



haha alva du är super sööt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0