sorry !

hejsan :) sorry att jag inte har bloggat idag har helt enkelt inte haft tid öfr pappa fyller år och internet hos moa funkar inte så jaa det blev lite knasigt förstår ni . jag ska ladda upp lite bilder på dagen och så men jag måste ju ta och skriva lite först. jag har varit i skolan idag ingen av mina kompisar var sjuka bra :)  sen hade vi då engelska och svenska glosor och engelska prov idag inte kul inte kul jag hatar att ha prov men jag tror att det gick bra enligt mig gick det bra iallfall . nu har jag laddat upp lite bilder fårn idag så ni ska få lite nu :



typ 22 ord som man skulle memorera på 2 minuter jag klarade det rätt bra tack vara mina och marie-anns knep !



jag visar att jag faktiskt har en hjärna efter att jag fick reda på att jag inte behöver göra omprov det tyckte jag var bra !


men nu ska ni få lite bilder från igår :





alva lilla sötis :)



under matten alva tog en bild :)



moa gör iordning sig :)



jag tittar ut genom ett fönstret



sträcker på mig



lite text jag skev på svenskan :)



smoothie som moa gjorde :) gott gott

puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0