stallet !

hejsan :) nu har jag varit i stallet och det va kul . jag red ju med natta och parodie jag tror att jag skrev att jag skulle göra det förut faktiskt. vi skulle rida vid btåis men det blev inte så för att natta tyckte att det var för jobbigt när hästarna trampade i snön ^^. istället red vi runt i området och där red vi bara i skritt och typ skit allvarligt . men sen när vi kom till bommen så red vi typ as mkt galopp och bara skit kul alltihopp liksom . det tyckte meggie och parodie var super kul och inte minst jag och natta ! jag skrev att jag skulle ta bilder men när man är i stallet glömmer man alltid bort det men bara för att göra inlägget LITE roligare så lägger jag upp två stycken skit tråkiga bilder på typ en stol och sen en bild på natta som jag inte tror att hon märkte att jag tog hihi . jag lägger upp en låt också så blir det kul !



haha natta den är typ skit suddig men jaa ni får stå ut med det liksom !



haha och en jätte fin stol inne på skåploftet bra bilder va ??? noot !!!



det här kanske är jag och meggie jag vet inte riktigt ??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0