stallet med mamma , thelma och åsa !



hejsan alla sööta och underbara !


nu har jag laddat upp alla mina bilder . jag ska lägga ut massor av bilder från när vi var i stallet bra va ? jag var som i rubriken där med mamma thelma och åsa det var jätte trevligt . jag red ut runt sandtaget och det var jätte mysigt . mamma blev helt super röd när hon gick där haha så andrea sa att hon hade fastnat i ett solarium haha !!!! det tyckte jag var lite kul . sen stannade vi på mcdonalds det tyckte jag och thelma var super bra !  jag orkar inte skriva mer än det men nu kommer det mkt bilder .



jag är super duper snygg som vanligt .



apan julia :P



jag är så vacker igen !



jag är så sööt :)




thelma borstar på meggie :)



thelma och meggie :)



mamma var helt slut efter att ha gått !



åsa och meggie :)



åsa thelma och meggie :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0