tror att jag ska !

Nu har jag Nästan bestämt mig. jag ska nog åka och ta till stallet idag iallafall det känns såm Att jag är super dum mot natta Liksom hon får Göra allt åt meggie så jag får väl helt enkelt ta och åka ut och rida på den lilla skitskrutten haha:) jaja jag vill ju rida Men jag har ju presis dt bästa måendet För det män jag behöver ju inte våra igång hela tiden Jag kan ju Lika gärna bara Trava och skritta eller Någonting Liksom hon ska ändå gå hela veckan så Att det gör ju Liksom ingenting! Hon ska ju ändå gå restan av veckan så Att jag kan ju lata henne gå lite mindre idag det Skadar ju ingen Liksom:) Hon kanske Liksom är lite piggare Än vanligt imorgon men det tar ju ingen Skada det är ju bara lite roligare:)!

men ändå hon är ju Int van Att gå så himla mkt så Att Liksom hon tycker nog bara Att det är skönt. Jag har skit tråkigt Måste hitta på Någonting Att asså skriva om: P

jo nu ska jag Lägga ut lite bilder på mig Meggie och haha moa lite:) Det blir nog bra så kanske det här inlägget Int blir Lika tråkigt bild som utan!



Meggie:) den här bildentog jag första gången jag red henne Det var helt självklart Att jag skulle bli medryttare på henne Hon var perfekt!



Meggie:) Tänk Inte på den lilla tjockisen står som brevid: O



älskling Bilden är Tagen Innan dressyr tävlingen på henne och jag Trodde Att hon aldrig skulle bli ren haha; P



ja nu var hon lite Finare!



jag orkar inte att roltera bilden men det är min lilla plutt häst iallfall :)

puss hej leverpastej det blev inte några bilder på meggie och mo akom jag på men jaja det vart på meggie och mig haha tjockisen haha <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0