varma koppen !



hejsan :)

nu ska jag äta varma koppen gott va ?? jag har kommit på att jag äter det alltid . det är kantarell smak presis som på bilden men den jag äter ser inte lika god ut om man säger så haha . men jag tycker att det är jätte gott. jag hoppas att det är lika gott som vanligt . men det godaste är när man doppar rullemacka i det är så jävla gott haha ! eller jag tycker i alla fall det . men jag gillar ju bara konstiga saker så det kan ju bli så . men då blir inte mackan lika torr som den brukar vara , för jag kan i vanliga fall inte äta det ( asså rullemacka ) för det är så torrt och äckligt . mamma säger bara ät med skinka på då , det blir gott då ! men då säger jag nej skinka jag spyr haha ! . nu ska jag i alla falll gå och fixa min lilla " lunch "


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0