whata ?

jag fattar inte det är något som har hänt med mig . jag har helt plötsligt blivit smalare jag vet inte vad det är men jag tror att det är så och jag vet inte riktigt hur jag ska ta det ? det kanske är farligt att gå ner i vikt som 12 åring eller så jag har ingen aning men jaja ag tycker nog att det är lite skönt haha så som jag tänker dåligt om mig själv titta på bilderna är det någon skillnad ????!!!!

 

det här var i sommras man ser inte mkt men man ser att jag är tjock !om man tittar på bullmagen !



och det här är en bild från idag :O jag har blivit lite smalare faktiskt .. men jag har kommit på en till sak !


min this is it tröja har blivit större :O !

eller det kanske inte är den som har blivit större men den är pösig och neej fast då kan jag ju ha den längre ju för sig haha det är ju bra men nu kommer en bild på det !



förut satt den typ "tajt " eller hur man ska säga man ser inte mkt på bilden men i alla fall den är pösig !

nu kommer bilder på mig som är sjuk :



en alla hjärtans dag present som jag fick av mamma och så fick jag en tidning ( det här är en test parfym )



min prutt mage !


det blir inga bilder på mig som liksom ego bilder för jag ser ut som ett jävla lik jag är så grymt blek så nej tack men tack ändå :P



Kommentarer
Postat av: alva

DU ÄR INTE TJOCK DIN KORV !!!!!

TITTA PÅ BILDEN, DU ÄR FÖR FAN SJUKT SMAL !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-02-14 @ 17:32:08
Postat av: matilda

snyfft :'( det ser ut som du är gjord av revben. JULIA DU ÄR PERFEKT SOM DU ÄR ! :)

2010-02-17 @ 11:53:58
URL: http://hugsandkisses.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0