godmorgon :)

hejsan svejsan ! nu har jag presis vaknat och jag ligger i sängen och tänker på vad jag ska göra idag och jag tror att jag har kommit på det . jag ska träna som bara den ! jag ska komma i form har jag ju bestämt och jag håller fast vid det haha men allavrligt asså jag gör det till hundra %  . igår tränade jag lite med typ situps och armhävningar men idag ska jag träna så att det ryker om det haha det kanske kommer att ryka om mig vem vet ?? :P men jag känner ändå att det är kul , för liksom jag vet att jag gör det för att jag vill så spelar jag musik ( michael jackson ) och sen blir det kul av det ! jag tycker allt blir kul med en gnutta michael jackson på så varför inte träna då ? ni fattar vad jag men ar eller hur ? dom låtarna jag tycker att det är roligast att träna till är dangerus och jam för dom är liksom lite kom igen låtar så man blir lite peppad och så skit bra <3 jaja nu ska jag gå upp och äta puss hej ! <3

ska börja säga ner till bullar och jaa till sallad :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0