hejsan :)

hejsan svejsan :) nu har jag kommit hem från stallet och har duschat och ätit jag åt mackaroner och korv stoganoff det var super duper gott haha :) jajaj när vi åkte till stallet så skulle mamma släppa oss i gurra men vi missade bussen där så vi fick åka till viks central haha och där fick vi hoppa på :P  men det gock bra vi kom ju ut till stallet iallafall <3 men iallafall när vi kom till stallet gick vi och bytte om och sen gick vi ner till meggie , först mockade vi och sen gjorde vi hö. efter allt det här så red vi vid båtis haha det gick inte så bra för det var alldelles för hög snö meggie kunnde liksom inte gå så jag fick rida på vägen istället hihi :) jaja efter det så gick vi ner till ridskolan och åt lite moa var super hungrig så hon fick äta haha :) sen fick jag rida wonco och det gick inte bra för nästan ingen hade någon respekt för att man kom dom red på och sket i att man kom där då blev jag arg :@ jaja kanske var för att man har minst häst !!!! jaja kommer ni ihåg att jag skrev om att jag lovar att ta bilder och jag håller vad jag lover nu kommer dom ;

moa äckel :P
moa hmm är hon i din egen värld haha

meggie älskling

meggie haha det krulligs ät typ trådar

meggie igen det ä INTE samma bild som innan jag lovar

har ingen bild på wonco tyvärr den kom inte med när jag laddade över bilder jaja kisses from julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0