hejsan :)

hejsan svejsan :) sorry att jag inte har bloggat mer än vad jag har gjort idag men jag har inte hadt tid helt enkelt liksom haha :) jaja jag har varit i skolan och vi hade våran nya musiklärare och han äger på dragspel skit liksom när vi skulle tsta höll jag på att dö skit vad svårt det är liksom jag fattar ingenting haha ! sen så vi typ få så här rast vakter på skolan eller dom vill typ inte bli kallde det men haha jajaja jag kallar dom det nu , vi har iallafall fått såna och dom är skit coola dom ba " ni får gärna komma och hänga med oss om ni vill ) haha jag ba visst dom var fett coola jag är gärna med dom ( inte så att man behöver skämmas för dom var ju helt okej liksom haha ) ! jaja sen drog jag och moa till stallet för att ta hand om min lilla älsklings meggie peggie ! då blev det ju så att vi mockade först och sen så red jag medans moa gjorde hö .. det gick bra att rida men meggie var bara lite jobbig på vägen FRÅN stallet . jaja hon brukar vara det när man är själv . nästa gång jag ska ha henne är på fredag det känns som att det är en evighet dit hihi! jaja ! nu ska jag berätta det roligaste om idag . fick reda påa tt vi ska få mack datorer helt säkert i sjuan alla sjuor fyror och femmor samt sexor ( för nästa år ) kommer att få det . vita kommer dom att vara och vi kommer att få köpa dom om vi vill när vi får ut  nian . vi kommer inte behöva dela för vi kommer att få varsin jippie jippie ! haha julia är glad puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0