hejsan svejsan :)

hejsan svejsan som jag säger i rubriken jag har glömt att berätta om min dag kom jag på efter förra inlägget ! jag åkte till skolan med pappa imorse och jag vaknade alldeles för sent . sen skulle jag ringa moa som vanligt så jag ringde bara och sa gå upp sen la jag på haha jag han inte prata mer ( men jag sa förstås hej då haha jag är inte dum) haha . jaja sen så skyndade jag mig som bara den och jag borstde tänderna jag borstade håret och sminkade mig samt valde kläder. sen så skyndede jag mig ändå lite mer så jaa det blev liksom bra . sen gjode jag frukost åt mig själv det blev skit gott , jag åt blåbärssoppa och sen åt jag rån med smör det var så jävla gott asså jag älskar det vill jag bara säga , för dom som inte tycker om frukost ät det för då längtar man eller iallafall jag . jag stressade i mig maten och s¨men sen vänder jag mig om och vi ska inte åka först om en halvtimme jag ba VVAAAAAAAAAAAAAA FFAAAAAAAAAAAAAAANN !!!!!!!!!!!!! jag vart så himla arg för att ingen kunnde berätta för mig att jag inte behövde stressa som jag gjorde så då blev jag lite arg . sen så drog vi iväg och vi lämnade victor först sen mig . satt i skolan ett litet tag men det var inte så länge . sen kom alva sen ebba sen moa sen carro så jaa alla kom till slut . sen hade vi no med mats . det var okej vi typ pratade och gjorde ett litet test som var super konstigt det var allt fårn no till engelska till so :O haha det var med typ alla ämnen jaja :) sen åkte jag och moa till stallet var där i ett litet tag innan jag skulle byta om och så . jag red wonco och han tyckte att det vars kit jobbigt att sluta asså det är när bakdelen inte ska gå på spåret men framdelen ska det. så japp det var super kul ( haha not ) . men jaja det gick bra i slutet men jag skämtar inte det känndes som att jag hade håll i hela kroppan eller nästan som att jag hade kramp i hela kroppen så jävla jobbigt höll på att dö för att det gjorde så ont . men jaja det betyder ju att jag har jobbat på bra vilket jag tycker vad bra jobbat av mig . haha jaja . sen åkte vi hem och vi släppte moa hemma hos henna och hon ville att pappa skulle sladda så han gjorde det hon ba det är så coolt jag är bara rädd att hans ka tappa kontrollan och att vi ska åka av vägen jag vill liksom inte dö bara för att pappa ska sladda . nej tack men tack ändå. puss hej



gurra berg

stallet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0