hemma från gurra badet :)

hejsan ! nu har jag och moa kommit hem från gurra och vi sitter i mitt rum och gör ingen speciellt japp snart ska vi typ äta middag det blir toppen toppen bra ! vi var där i typ jaa LÄNGE hihi vi var " spioner " haha följde efter två killar och en tjej och vi fick fram att dom heter mathias elias och loviiiiiiiiiisa haha dom sa så :) japp men sen tröttnade vi och då fick vi in i bubbelpoolen . sen bastade vi och så men haha vi skulle ta en buss som gick 14.30 men vi missade den haha vi tog för lång tid på oss hihi ( som vanligt ) . jag har inte så mkt mer att blogga om puss hej

en grymt fin bild på alva :)

haha är det roligt att åka bergodalbana?? jag tror nog det


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0