hemma nu :)

nu har jag kommit hem från moa och jag sitter hemma . pappa har besök från en kille från typ hemvärnet och så. han har typ med sig sin dotter och så . victor och hon har typ varit ute i snökojan och lekt eller någonting men vi märkte inte dom när vi kom i bilden haha så vi blev super paffa när pappa sa att dom var där mamma ba " snökojan har säkert rasat för dom var så tysta haha " :P det tyckte jag var kul men kanske inte om det hade hänt i verkligheten xD haha jaja :P nu är sitter jag hemma är inne på face book och jag är inne på bdb också det är lite kul alltså, ! jaja jag försöker att hitta någon att chatta med men ingen verkar vilja svara vilket jag inte tycker är bra alls för att jag vill vill vill chatta förstår ingen det haha :) joo nu förstod julia det bra bra ! puss




Kommentarer
Postat av: iida michael jjackson ;*

Vill du synas på min blogg? (:

Isf kolla senaste inlägget! :D

2010-01-31 @ 20:35:44
URL: http://prinsesc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0