hemma nu !

mamma har ju varit på sjukhuset och pappa fick följa med så jag har varit hemma hos mormor och morfar . morfar hämtade mig på skolan när vi slutade förstår ni .  då hade han redan hämtat victor och såå . sen åkte vi hem till oss för jag var tvungen att hämta mina ridkläder som jag skulle ha sen . medans jag var inne i huset passade jag på att ta lite blåbärssoppa det luktade så gott av det när jag kom in så jag var tvungen att ta lite det är så grymt gott asså haha :) jaja sen åkte vi hem till morfar och var där i en liten stund . hade nästan inget internet hemma hos dom så det var ju lite knasigt . men jaja jag hann blogga lite ( förra inlägget alltså ) men iallafall så åkte jag hem till dom. morfar beställde pizza inte det nyttigsaste men jaja, det blev bra iallafall jag tog en barnpizza med räkor och ost på namns haha :) jaja sen så åt vi det jag fick låv att sträss äta för vi hade skit brottom till stallet . sen var det några som hade krockat i lemshaga så vi satt fast så jag fick ta och ringa till sara björntorp och fråga om hon kunnde borsta min häst om den inte gick på lektion och det var hon snäll och gjorde vilket jag tycker var super duper bra ! sen red jag dåra och det gick väl bra .... haha jaa det gjorde det wonco var inte lika trög som vanligt men iallafall jag drev på han rätt mkt så det slutade med att det gick för fort haha jaja det var ju bra att lille wonco får röra lite på sig haha ! vi " hoppade " lite eller man kan säga markarbeta och det gick rätt så bra han var  igång och andrea tyckte att han var duktig haha :) såå det var väl godkänt antar jag . det var en mamma som filmade för att min mamma inte kunnde så att jag blev filmad och det vill jag INTE se på alls fy .... jag vill inte inte inte jag ser ut som en köttbulle med ben på . jaja sen åkte vi hem tilll mormor och drack oboy och lite läsk sen stack vi hem till oss så nu är jag mormor och victor hemma här och mamma och pappa kommer snart hem tror jag eller iallafall som dom sa så ska dom komma vilken minut som helst . ! puss hej

pizza inte en sådan jag åt men jaa mkt ost var det på den här haha :)

oboy lite lyxigare än min men mmm så gott :)

nu kommer lite roliga bilder ;

nej nu vart det nog lite fel ....

 haha hjälp !

haha stackars katt !

 nej en sådan där varm(hund) skulle inte jag ha hjärta att äta upp :O


puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0