igår :)

hej förlåt att jag inte bloggsde om hur det var på nyår men vi kom hem tre och då kännde jag att det är nog inte läge att sätta sig framför datan haha :P men iallafall i början var deet tråkigt för jag kännde ju typ bara nikki thelma och åsa och sen min familj jo och alex för honom har mamma på dagis haha :) sen vet jag liksom ingen mer haha ajo jag visste hur alex mamma såg ut och att hon heter pia men jag har loksom aldrig pratat med henne . sen var det lite jobbigt för pias mann pratar engelska och det är ju mitt typ allra sämsta ämne så jag stog bara och höll med jag tror han tyckte jag var lite konstig haha :P men sen började jag vara med yhelma och nikki och då vart det roligare haha jag ägde ut nikki med dubbelt så mkt poäng när vi körde sing star haha :) <3 puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0