litet inlägg !

nu kommer det ett litet inlägg här . jag har super duper tråkigt här hemma och mamma kommer väl hem om typ 2 och en halv timme så jag kommer inte att ha så mkt att göra . jag ska dra till stallet vid typ kvart i två och då ska mamma köra mig och moa till kolvik och vi tar bussen 462:an tror jag att det var till evlinge och så går vi till stallet . jag har meggie först och då har jag ju redan berättat att jag ska rida runt båtis . sen ska jag ha ridlektion vet inte vilken häst jag kommer ha men jag har då andrea som ridlärare ;) jag red ju förut meggie två gånger i veckan och sen red jag för ama på lördagar och sen andrea på torsdagar. men sen kom vi på att det kommer att kosta super duper mkt det skulle kosta ... 27000 men nu kostar det typ 19000 asså nu när man vet hur mkt det kostar för asså gud 19000 det är grymt mkt pengar skites pomesfrites asså gud jag har aldrig tänkt på det asså jag skulle aldrig betala det ( grymt schysst av mamma och pappa att betala ) . men iallafall då fick jag välja om jag vill rida på lördagen eller torsdagen och jag valde såklart att rida på torsdagen för jag tycker att andrea är så himla bra :) jaa så nu rider jag två gånger i veckan på min älskade lilla gulle meggie och för andrea en gång i veckan på torsdagar <3 jag är nöjd med hur jag valde men jag tycker att ama är grymt bra också men det är ju inte henne jag kommer att ha henne för ama är bara vikarie för millan och då om jag skulle välja ama framför andrea skulle jag ju ändå inte ha henne om ett år fattar du ?? hihi <3 jag fattar iallfall . det vart inte ett litet inlägg som jag sa jaja nu är det slut puss hej :) <3

alva palva är gullig hihi :)

Kommentarer
Postat av: ALVA

UUUUUUUUSSSSSSSSSSSSSSSCCCCCCCCCCCCCCCCCCCHHHHHHHHHHHH ::o:o

2010-01-07 @ 14:12:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0