livskunskaps dag !

hejsan hejsn :) jag sitter hemma och har presis ätit middag . det var inte så gott för det var fisk och jag gillar inte fisk så det var inte så super bra :P men jaajaa jag tycker om potatis så jag åt två stycken potatisar så japp det blev bra iallafall . jag sitter och tittar på sienfild eller vad dey nu heter. sitter och väntar på att cops ska börja för det tycker jag om dom är fett coola när dom tar tjuvarna och så. jaja det blir bra . men igenkligen dom är grymma på att luras så jaa det är rätt coolt tycker jag . typ dom sa någon gång typ konstigt att han har skärmärken på armen då sa tjuven men saxen var ju inte ens vass och då sa polisen vem har nämnt någonting om en sax eller något sådant dom lurade henne iallafall totalt :P jaja orkar inte blogga något mer haha puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0