moa älskling <3

jag satt presis och läste alla inlägg moa har gjort på sin blogg och då kom det fram ett inlägg om mig .


moa jag älskar dig du är underbar. du är speciell och jag älskar det . man kan kan alltid lita på dig jag kan säga allting och veta att det är i tryggt förvar. även om jag skulle berätta att jorden gick under skulle du inte berätta det om jag inte ville att du skulle det . jag älskar dig moa rosengren och det kommer jag alltid göra , jag kommer alltid att bli påmind om det för jag glömmer dig aldrig bästavän för alltid gumman :) <3

 älskar dig <3 ( super sööt bild )

Kommentarer
Postat av: Moa <3

men gud älskling ..

som jag brukar säga inte ett steg utan dig ! vi börjar nu och fortsätter föraltid ! <3

2010-01-10 @ 17:53:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0