parfymer !

hejsan ! nu har jag kommit hem från skolan och sen mölnvik . haha men jaja nu ska jag berätta om när vi var på parfym affären . asså vi gick in där och där är det en kille som typ v et allting om parfymer. han kunnde veta vilken parfym mamma hade på sig bara av att lukta på henne . sen kunde han se vilken parfym man skulle ha genom att titta på en . han sa till mamma att hon skulle ha plomman russin och hon var exotisk och så . så hansa vilka parfymer som var hon och hon gillade alla samma med cilla men jag kommer inte ihåg var hon var joo självsäker och så . asså han var så jävla cool. sen så fick vi lukta på hans egna parfym och dom hade kostat 8000 per styck asså åttatusen det är helt galet för en parfym men det hade han gjort . och han åker till frankrike för att köpa ! han var så himla intresserad. han kunnde berätta vad alla parfymer innehöll ! så himla cool så jaa jag avgudar han helt klart ! puss


fin moa har en sådan här lila :)

fina parfymer

många :) ser ni att det är simsons på endel flaskor haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0