vill göra något !

jag vill göra någonting idag och jag hoppas att jag kommer att komma på någonting så jag kan göra någonting haha :) jag vet inte riktigt vad jag skrev men haha jaa det var säkert super duper bra <3 jag sitter nu och bloggar samt är inne på bilddagboken och det är inte lika kul ! föresten om ni har bdb så heter jag juulliiaaw bli gärna vänn :) har jag någonting mer att skriva om . jo igår var jag hemma hos cilla för hon fyllde 38 grattis grattis ! det var kul ! vi var där till typ 1 och jaa man har ju ställt om dygnet så man är ju inte trött då så jag måste ställa om igen så att jag inte är helt avslagen när skolan börjar det är nog inte poppis att vara det haha :) men tänk igenkligen asså man tycker inte att det speciellt konsigt att vara uppe till typ 3 men i vanliga fall så tycker man att det är super duper sent vilket inte är så bra tycker julia :) haha det kommer att bli super jobbigt att börja gå och lägga sig vid typ 10 för då kommer man att vara pigg liksom man jajaja det är livet hihi <3 jag kommer fortfarande inte på någonting att göra idag det är skit jobbigt jag hatar att ha trisst ! jaja bloggar mer sen <3

grymt sööt häst som står typ på sandö bilden tagen av antingen hanna eller matilda :)

alva miss you :) <3

ni är saknade här på ingarö <3 :)




Kommentarer
Postat av: sofijah

vilke söt häst :)

2010-01-06 @ 17:12:23
URL: http://avtrollis.blogg.se/
Postat av: matilda

neej, den står på saltarö och heter kex :D ! <3

2010-01-06 @ 20:26:26
URL: http://muppade.blogg.se/
Postat av: ALVA

:O :O :O

2010-01-07 @ 14:12:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0