moa , jax och morfar!

hejsan svejsan ! jag ska ta en buss om typ en timme och en halv timme för jag ska till morfar . moa ska hoppa på bussen i brunn och hon ska följa med mig till morfar för att passa jax . morfar behövde gå ner till båten och fixa där och jax får inte gå ner dit för han kan typ hoppa i vattnet och han kan inte simma ( tror jag ) så då vågar inte morfar ta ner honom . det var ju tur att jag fick ta med moa annars hade inte jag kunnat passa honom . ja vi får se hur det ser ut när jax träffar moa haha ( han blev skit glad när han träffade mig första gången han typ hoppade upp på mig och allting haha blev lite chockad ) . men jag vill inte gå till bussen för att det regnar här ute på ön INTE BRA  ! jaja vi kommer att få gå till morfar också så att jag ska inte klaga för det är en mkt längre bit dit än vad det är till bussen . men då kan jag ju för sig någon att prata med och så . nu ska jag titta på tv puss :)


p.s. jag vill köpa nya lösnaglar ! <3 ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0