ris och ros !

har varit i stallet och har ridit meggie med natta och jag har också ridit ridlektion på chaplin . men det gick inte lika bra som med meggie . det kan vara för att jag är rädd att lita på hästen för mkt över hindret som jag gjorde när jag bröt armen . men asså det är inte det att jag inte litr på chaplin det är att jag inte litar på mig själv . jag tror liksom inte att jag kan och därför vågar jag inte . :( jag ska ju liskom på hoppinriktat ridläger nu på söndag . hur ska det gå om jag inte vågar :S ? jaja det löser sig nog , det var ju liksom första gången jg red chaplin och han var mkt stor haha :P nej men asså ja det är väl okej .

med meggie red jag med natta dåra och hon red parodi ofc :) det var skit mysigt . nu kommer jag inte att kunna rida meggie på lite mer än en vecka åhhh :( önskar att jag kunde ta med mig henne till ridlägret haha ! puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0