sorry ingen laddare !

hejsan . jag har typ ingentign att göra men jaa , jag ska bara säga förlåt för att jag inte har bloggat men det är för att jag inte har hittat min kaddare till datorn och det var ju inte så kul tyckte inte jag heller . idag är jag då hemma med victor och jag vet inte  riktigt vad vi ska göra. men imorgon ska jag i alla fall till meggie på morgonen någonstans tror jag ;) jag sja antagligen hoppa lite för att sen ska jag ju på hoppinriktiat ridläger i norrköping och så . jag måste hitta något sätt att få internet till min data där för jag måste jun kunna blogga tycker inte ni det haha !!?? joo men jag ska se vad jag kan göra puss :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0