äta frukost nu ??

jag vet inte riktigt jag är hungrig men jag är inte sugen haha det är skit jobbigt! men jag tror nnog att jag ska äta i alla fall . nu ska jag smsa matildas syster och se om hon är vaken och kan berätta hur matilda tycker att vi ska göra hoppas att matilda också är vaken hon brukar liksom sova i en evighet ! men jaa jag hoppas att hon inte sover . det brkar vara så att jag sitter och väntar på henne i typ 3 timmar haha fats då tittar jag på tv och är inne på datorn . hmm nu har jag bestämt mig jag ska äta frukost nu !




jag äter inte så här mkt men jag vill i alla fall ha den här frukosten !! :)

puss hej alla sööta läsare från julia !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0