bildbomb !

hejsan svejsan !


nu har jag gått och lagt mig i sängen men jag kom på att jag skulle ju ladda upp bilderna från idag som vi tog under no:n och några bilder jag tog under musiken som jag tycket var fina haha :P jaja nu kommer dom .


joel och max .



dom är så vackra .



moa haha och carro !!!! carro seer jätte sööt ut tycker jag ! haha och moa är ett litet muppet . :)


moa <3



carro klippte bort sig själv från bilden :(



haha man ser att moa kommer att börja asgarva när som helst haha :P



söötisar :)



snyggingar .



moa <3



alva sötnos :)



hmm nu kommer fulingen .



alva lilla gullunge :) <3



asså ursäkta mig men jaa moa ser ut som en suddig utomjording hahah :P



moa fixar mitt hår :)



alva :)



sexy babe :)



och bildbomben slutar med en snygg bild på mig haha :P


puss hej ha det bra och sov gott ! :) sweet dreams .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0