bilderna på kattungarna !

jag vet att alla väntar på dom så nu ska ni enkligen få dom uppladdade på bloggen av mig ; julia den bästa haha !



tess när första katten är på väg ut !



nr två presis kommit ut och mamma har slickat rent honom.

nu kommer bilder från idag !



nr tre ligger med mamma !



nu skriver jag namnen vi kallar dom nu till höger izze och till vänster marley och längst in i hörnet ( höger ) har vi lilla billie !



alla små saker i en klump huvet som sticker fram är marleys och kroppen med prickar är billie sen så är det svarta och vita huvudet izzes !



tess izze och marley



samma katter :)



billie asså den enda tjejen tittar fram :)



billie och marley ligger på mamma :)



billie och marley känner att izze inte är med på någon bild :P



billie sover :)



haha marley sover på mamma !



marley



izze så sööt så att man döör !



haha izze rör på sig :)



izze älskling ! han hamnar antagligen hos mormor och morfar !



izze sover haha just nu är han mamma upp i dagen :) !



haha izze sover :)

jaa det var alla bilder på mina sööta kattungar ! älskar dom redan !

Kommentarer
Postat av: Denise

Herreguuuuuuud va söta!! Lyllo dig! :D ♥

2010-03-29 @ 20:25:38
URL: http://denizzee.blogg.se/
Postat av: nanna

gölliga ! mina grannar hade kattungar för ett år sen typ och när dom har blivit typ några veckor är som super duper söta för då springer dom omkring och leker men allt det är supergulligt,

men dom är söta nu med !

2010-03-29 @ 20:49:45
URL: http://youdontknow.devote.se
Postat av: Mia

dom är jätte söööööta!:D <333

2010-03-30 @ 16:53:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0