blackminton !







om jag har förstått det rätt så är det sånt här jag ska gå på med thelma och victor ingen aning om hur det kommer att vara men jaa det blir nog bra !  jag får ju betalt plus att jag har inget annat för mig idag så då behöver jag ju inte bara sitta hemma och man sportar ju liksom i 2 timmar så det är ju bra konditionsträning och man blir stark av att spela badminton , så jag antar att det är bra liksom . jag hoppas verkligen att det är några sim är lika gammla som jag där annars sitter jag på kanten och tar massa fina bilder när thelma och victor kör liksom . men en dålig grej är ju då att jag kan ju inte fondation om jag ska måla mig liksom men jag ska kanske ha maskara i alla fall det måste jag ju ha annars ser jag ju ut som en gammal groda eller någonting men vi får se hur det blir med det i alla fall ! snart ska jag gå och sminka mig bra va ?? men först ska jag äta frukost för jag är skit hungrig . men en sak jag måste säga är att cilla kanske är sjuk idag och då kanske det inte blir något smyckesgrej men det vill jag !!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0