blödning i foten .

hallå !


jaa såhär är det. jag var på gympa och vi skulle köra spinning . när jag hoppade av cykeln så fortsatte pidalerna att snurra och jag fick en riktigt smäll på foten . först var det bara som liksom skrubbsår och så . men sen blev den riktigt upväld och konstig . ja det var super jobbigt . men sen sa min gympa lärare att vi borde titta vad det var med foten för den såg inte bra ut .

vi åkte till vårdcentralen och där tyckte dom att vi skulle åka vidare och rönka .

på nackas sjukhus röntkade vi och det var inte brutat och ingen spicka men det var en rejäl blödning i min fot . så nu hoppas jag på kryckor en tid framåt . :(



jag och alva innan olyckan .



haha jag på två ställen och alva innan ,



moi and alva ,



ohh jag är sssssssåååååååå snygg hahah:)



jag och alva orkar inte rotera . det här är efter .



jag och alva igen :P



själva uppsvullnaden på foten när vi var på sjukhuset .



jaa nu ser ni lite tydligare asså min fot är seriöst äcklig :)

puss hej alla gulliga .

Kommentarer
Postat av: stella stjerström

usch julia<3 det ser hämst ut, det lär ju göra så jävla ont!<3 krya på dej foten..

2010-03-18 @ 20:54:37
Postat av: Anonym

bebis d¨<3

2010-03-20 @ 09:30:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0