bloggar från skolan !

hejsan svejsan alla gulliga bloggläsare !

nu sitter jag i skolan och bloggar lite. vi har rast i typ en evighet såå att då kan man ju inte göra någonting annat liksom . jag sitter och tittar på lite roliga sidor men jag tycker att den här datorn inte var bra för att den har typ inget ljud så att jag kan inte lyssna på  musik , det är inte bra alls . jag sitter här inne i datarummet med carro , moa och alva har no lektion men det slutar om en kvart så att jag tror att dom kommer vilket minut som helst faktiskt. jag är inne på facebook men det finns typ bara två stycken att chatta med inte bra asså . har inget mer att skriva bloggar mer när jag kommer hem.

 

haha jag sökte på datanörd och det här kom upp .

 

puss hej leverpastej !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0