bloggar i skolan .

hejsan svejsan alla sööta !

nu sitter jag i skolan och bloggar som ni förstår på rubriken . det blev inte dom kläderna som jag la ut bild på idag ( jag bytte för att mamma villa att jag skulle ha ett annat par kläder ) visst är jag snäll ?? jaja nu sitter jag iallafall med moa , carro och alva . jag tror att det bara är jag som bloggar . jag försöker att hålla kontakt med mamma men det är för att jag mår piss och vet inte om jag kanske ska åka hem från skolan inte bra men jag vill inte sitta här och må dåligt . jaja vi får se hur det blir med det . just nu sitter moa och tittar på fina bilder som jag laddade upp igår på bloggen kul att man har någon som orkar att titta haha :P jaja nu ska ni få en liten låt och en bild !

 

 

 

 

kan man bli vackrare än vadhan är eller , eller ?? nej jag tordde väl inte det !

puss hej !

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0