det blir en konstig dag !

tjaba tjena hallå !


idag vet jag inte hur jag ska planera riktigt . ? asså matildas mobil är tydligen borta så att jag kan inte få kontakt med henne och hon ska ju sova här och jag har ingen aning om vad jag ska göra . vi vet inte vart vi ska hämta henne , inte när vi ska hämta henna och hur vi ska hämta henne ! det är skit svårt alltihopp . jag ska se om jag kan få kontakt med hanna eller någonting .

nu är jag sugen på att ladda upp lite bilder på mig och matilda !


matilda fick enkligen träffa sin idol gubben i upp !



jag blev lite bländad på min bild men asså jag fick också träffa min idol från upp :) !


matilda i stallet !



jag och matilda :)


jag vet att bilderna är suddiga och fula men jag hittade inga anndra ! SORRY !

puss på alla sööta !








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0