dom trillar ju av :O

hejsan svejsan !


jag har ju lösnaglar och dom trillar av hela tiden .
haha jag får damp det är skit jobbigt man jag har satt på dom nuj så jag ska vara försiktig jag lovar .
nu har jag kommit på att jag har inte bara engelska läxa jag har spanska också :O
hjälp jag har knappt tittat på orden !
shit jag får panik .
men jaa , jag tror att det kan lösa sig till slut , jag lär mig saker rätt så snabbt så det blir nog bra .
jag håller på att titta på tv samtidigt som jag bloggar .
det är rätt så skönt för då har man liksom ljud bakom sig och man känner sig inte så själv .
men jag sitter här med mamma och victor så jag skulle inte vara själv i alla fall haha .
men jag tycker ändå att det är skit skönt att ha tvn på eller vad tycker ni ?
joo det är så :)

sånna här lösnaglar vill jag ha :P




sånna här med !



men jag har bara sånna här tråkiga ....


puss hej alla sööta och rara !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0