duschat och ätit !

halloj halloj falleroj !!!!!

haha snyggt hej va ? nej inte riktigt tycker jag i alla fall .
jag har duschat och ätit nu .
vi åt pasta carbonara det var gott men jag är inte hungrig .
jag ska börja med en sak som jag inte tänker berätta men ni kommer nog att märka det.
hmm vad kan det vara?
jaa det kan ni undra men om ni vill veta så jaa vad synd hihihihih jag älskar att ha hemligheter !
i alla fall nu sitter jag här och väntar på att få ett svar av min lilla kompis matilda ska svara .
jaa om ni vill titta till lite på hennes blogg är det bara att gå in på http://hugsandkisses.webblogg.se !
det är bara att gå in och titta !


och sen var det en sak jag skulle säga !
tipsa alla era vänner om min blogg jag vill ha fler läsare + fler komentarer ! :)

puss hej alla sööta !

                                    
                                                             michael jackson - buttflies

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0