från donken .

halloj !



nu sitter jag hemma och har presis varit på donken och på rusta . jaa på donken var det smock fullt åssa helt sjukt mkt folk som vill äta där . men vi fick ett bord och det var bra . jag trodde faktiskt inte att vi skulle få ett bord men jaa såklart att snygga människor får det haha nej jag bara skoja. men sen gick vi in på rusta och där var det INTE lika mkt folk . jag tyckte att det var rätt så skönt men det var så men i alla fall det var skit jobbigt att gå runt i hela affären jag blev helt slut . men sen när vi skulle gå ut därifrån hittade moa masagestolar så där stannade vi lite och det var skönt för mitt andra ben hihi.jaja sen när vi åkte hem och jag kom in i huset kände jag bara hur hela benet vek sig och jag höll på att trilla ihop . jag var helt slut . jag kommer inte orka att gå i skolan imorgon seriöst . jaja nu ska jag plugga no . puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0