godmorgon !

godmorgon alla sööta !!!

jag glömde att blogga speciellt mkt igår , det var för att jag bhelt enkelt inte hade tid och ork . jag var helt uppe i att vara så glad över att Tess är med kattungar asså det är så otroligt jag trodde aldrig att det skulle hända men det gjorde det ! jag vill att hon ska födda dom nu . och jag undrar hur dom ser ut ?! dom kanske är jätte håriga för alla Tess syskon är långhåriga men Tess blev inte det . dom kommer ju antagligen att vara lika lena som Tess och hon är ju grymt len men det är ju någonting i hennes ras . jag är så himla spänd haha jag ska lägga ut lite bilder på kattungar nu !







haha var tvungen :P


asså det är så gulligt så att det finns inte ! jag älskar det tänk vi ska ha sådär söta saker hemma .


puss till alla älskade bloggläsare !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0