godmorgon !

halloj !

jag vaknade för ca 20 minuter sen . och jag är ledsen att jag inte blaggade igår men min dator hade typ ingen internet kontakt när jag loggade in igår kväll hm mystiskt ? ! men jag hann i alla fall ladda upp lite bilder så att det tänkte jag lägga upp på bloggen nu bra va ?? mm det tycker jag är bra !



vi var hemma hos mormor och morfar och fikade .



mamma och pappa skulle klippa nisses klor( asså en katt ) den katten hade mamma och pappa förut men han tyckte inte om när jag skrek som barn så att han fick flytta till mormor och morfar . han var super trygg hos pappa som att han typ alltid hade bott med honom . han nästan somnade <3



jag testade mammas studentkläder men dom var  lite stora asså tröjan var liksom lång och så men mamma och jag var nästan lika långa ( asså mamma var lika långs som jag när hon tog studenten :P )



det är en krok på student kläderna .



och en sööt rosett.



jag är nu så smart så jag kan ju ta studenten nu haha :P




haha jag älskar min mamma fin bild men jaa :P

puss alla sööta !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0