godmorgon !

hallojsan :)


nu sitter jag i soffan och tittar på tv , det är skit tråkigt . alla har åkt hemifrån så att jag är helt själv . jag hatar att vara själv man har liksom ingen att prata med och då bombar man sina kompisar med saker sen och det tycker dom är jobbigt liksom inte bra . jag tror att ingen tycker att det är riktigt kul att vara själv. men mamma tycker att det är skönt att vara själv för då tycker hon att hon kan sova men jag kan inte sova när jag är själv för man är liksom själv !

i alla fall idag är det skolan inte så kul men sen är det stallet . tror att jag ska rida runt sandtaget med meggie . det blir nog super duper bra tror jag . ! jaja jag orkar inte blogga mer puss !


hade ingen annan bild men den här bilden är tagen i sommras på skärmarö !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0